Używamy plików cookies

Korzystamy z plików coookies w celu analizowania wizyt, zapamiętywania preferencji i poprawy użyteczności witryny. Klikając na przycisk "Zgadzam się", wyrażasz zgodę.

Ustawienia Zgadzam się

Możesz również odmówić zgody.

Przejdź do treści Skip to menu

Jesteśmy specjalistami w dziedzinie separacji magnetycznej

Projektujemy, produkujemy i stosujemy urządzenia do separacji magnetycznej. Nasze separatory magnetyczne projektujemy i produkujemy na miarę zgodnie z Państwa zapotrzebowaniem.

8. 1. 2024

Mobilne krzyże świetlne wskazujące zamknięcie pasa startowego

Mobilny krzyż świetlny jest zamontowany na podwoziu. Dzięki temu to mobilne urządzenie można szybko przetransportować w wybrane miejsce. Konstrukcja krzyża świetlnego umożliwia jego montaż lub demontaż w ciągu 5 minut przez jedną osobę. Krzyż składa się z 13 świateł LED z automatycznym przełączaniem między intensywnością światła dziennego i nocnego. Długość ramienia krzyża świetlnego wynosi 4,26 metra. Naftowy generator z silnikiem wysokoprężnym zapewnia energię elektryczną na 120 godzin pracy przy pełnym obciążeniu świateł bez konieczności tankowania.


Kluczowe cechy mobilnego krzyża świetlnego do zamykania pasów startowych

  • 1Widoczność – krzyż świetlny jest dobrze widoczny z odległości 5-8 km w ciągu dnia i minimum 9,7 km w nocy.
  • 2Wymiary – każde ramię krzyża świetlnego ma długość 4,26 m.
  • 3Mobilność – krzyż świetlny jest zamontowany na podwoziu. Można go łatwo przymocować do haka holowniczego pojazdu i przetransportować w wybrane miejsce na pasie startowym.
  • 413  świateł LED  – światła migają w trybie włączonym przez 2,5 s i wyłączonym przez 2,5 s. Efektywna intensywność 79.560 cd.
  • 5Trzy tryby świecenia  – krzyż świetlny może pracować w trzech trybach (Dzień, Noc, AUTOMATYCZNY) z możliwością automatycznego przełączania trybów w zależności od warunków oświetleniowych.
  • 6Łatwa instalacja w 5 minut – szybki demontaż i montaż krzyża świetlnego w 5 minut przez jedną osobę.
  • 7120 godzin niezależnej pracy – generator naftowy zapewnia moc na 120 godzin pracy przy pełnym obciążeniu bez konieczności uzupełniania paliwa.
  • 8Zapasowe źródło zasilania – awaryjne zasilanie akumulatorowe zapewnia co najmniej 120 minut pracy.
  • 9Możliwość przenoszenia 2 krzyży świetlnych jednocześnie – prawidłowe oznakowanie zamkniętego pasa startowego wymaga oznaczenia krzyżami świetlnymi początku i końca pasa startowego. Aby skrócić czas transportu krzyży świetlnych na miejsce, stworzyliśmy możliwość zaprzęgnięcia 2 krzyży świetlnych jeden za drugim.

Parametry oświetlenia

Krzyż świetlny składa się z 13 świateł LED (3 na każdym ramieniu, 1 w środku krzyża). Światła działają w trybie, w którym są zawsze włączone przez 2,5 sekundy i wyłączone przez 2,5 sekundy.

Kolor emisji to "biały" zgodnie z CS ADR-DSN.U.930.

Widoczność

Moc zastosowanych świateł LED jest taka, że zapewniają one dobrą widoczność ruchomego krzyża świetlnego z odległości od 5 km do 8 km w ciągu dnia i minimum 9,7 km w nocy.

Trzy tryby świecenia

Światła LED mogą działać w jednym z trzech trybów:

  1. Dzień – światła świecą z intensywnością wymaganą do pracy w dzień
  2. Noc - światła świecą z intensywnością wymaganą do pracy w nocy
  3. AUTOmatyczny – czujnik światła automatycznie reguluje intensywność świateł w zależności od warunków oświetlenia zewnętrznego.

Montaż mobilnego krzyża świetlnego przez jedną osobę w 5 minut!

Mobilny krzyż świetlny umożliwia łatwy montaż i demontaż przez jedną osobę w ciągu 5 minut. Po umieszczeniu krzyża świetlnego w wybranym miejscu należy zabezpieczyć podwozie stopkami. Po odblokowaniu zatrzasków należy złożyć poszczególne ramiona krzyża do pełnej długości 4,26 m, a następnie podnieść krzyż do pozycji pionowej za pomocą ręcznej wciągarki. Jego położenie można regulować do kąta 5° od pionu. Ostatnim krokiem jest uruchomienie generatora naftowego i włączenie świateł.

Możliwość przewożenia dwóch świetlnych krzyży

W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych pas startowy musi zostać szybko zamknięty. Wymagane jest, aby zamknięty pas startowy był oznaczony na obu końcach. Aby wyeliminować do minimum czas potrzebny na transport krzyża świetlnego, wyprodukowaliśmy go tak, aby można było transportować dwie niezależne jednostki w tym samym czasie.

Top